دلايل هدر رفتن آب در توالت

۱۰ بازديد ۰ نظر

امار متعددي تمامي ساله از پارگي لوله هاي دستشويي و هدر رفت آب منتشر مي شود . چالش آب اين ايام رسيدگي به موضوع ي پارگي لوله را دور از شوخي خيس نموده است . پيدايش هر نوع اختلال در سيستم لوله كشي آب و فاضلاب ساختمان ها منجر هدر رفت پاره اي بسيار آب است . در بخش اعظمي از مورد ها چه بسا اين هدر رفت آب به طور پنهان است و صرفا با بررسي علائم مي توان به هدر رفتن آب دستشويي پي موفقيت . لوله بازكني
دوري از هدر رفتن آب در سرويس بهداشتي بسته به تشخيص درست علت هدر رفتن آب مي‌باشد . هدر رفتن آب دسشويي علت هاي گوناگوني دارااست كه در پي به بررسي آن مي‌پردازيم : 
فساد سيفون سرويس بهداشتي : 

از آنجايي كه سيفون دستشويي اعم از مواقعي است كه فراوان در خانه مورد به كار گيري قرار مي‌گيرد وخيم شدن آن بدور از توقع نيست . نصب غير درست سيفون يا اين كه توليد مشكلات گوناگون در سيفون يك كدام از عوارض هدر رفت آب سرويس بهداشتي است . 
فساد فلوتر :

 اين ابزار طول آب را درون مخزن اثبات نگه مي‌دارد . با كاهش مرحله آب و ذيل داخل شدن طول توپي شناور , شير گشوده شده و جريان آب به درون مخزن برقرار مي شود . 
بسته نشدن روزنه ي خروجي آب :

 در‌صورتي‌كه روزنه ي خروجي آب سرويس بهداشتي در گير نقص‌ شده باشد سبب ساز هدر رفتن آب سرويس بهداشتي خواهد شد . در صورتي برهان هدر رفتن آب دستشويي را نمي دانيد روزنه ي خروجي آب را هم بررسي فرماييد . 
گير كردن اهرم انقطاع كن شناور :

 در صورتيكه اهرم جدا كن شنار مبتلا گونه هاي شود سبب ساز هدر رفتن آب خواهد شد . 
اتصالات ضعيف لوله كشي : 

اتصالات لوله كشي فاضلاب در صورتي به خير و خوبي انجام نشده باشد بعداز دوران كوتاهي فشار آب منجر سست شدن اين اتصالات در غايت هدر رفتن آب خواهد شد . 
شكستگي لوله ها : 

به كارگيري از لوله هاي بي كيفيت در سيستم لوله كشي فاضلاب سبب ساز پيدايش اين خلل خواهد شد . شكستگي لوله و پارگي لوله هاي پوسيده حجم متعددي از آب را هدر خواهد اعطا كرد . پارگي لوله هاي فاضلاب و ساخت نم در ديواره هاي خسارات متعددي را به ساختمان وارد خواهد كرد كه در شرايطي كه به موقع به آن رسيدگي نشود در غايت موجب وخيم شدن ساختمان شود . تشخيص پارگي لوله هاي آب و فاضلاب سرويس بهداشتي از روش دستگاه هاي منحصر به فرد انجام مي‌گيرد . 
نكته ي شايان توجه ديگر براي پرهيز از هدر رفتن آب دستشويي از روش سيفون يا اين كه سيستم لوله كشي اين است كه در شرايطي‌كه ميخواهيد دستشويي خارجي تازه نصب فرمائيد , مثال هايي با بازدهي بالا و مصرف خشك در هر توشه كشيدن سيفون گزينش نماييد . 
شايسته ترين روش براي پرهيز از هدر رفتن آب سرويس بهداشتي اين است كه از سرويس ها تعمير نشتي لوله هاي سرويس بهداشتي امداد بگيريد . اين امر داراي اهميت را به موسسات لوله بازكني و تعميرات لوله بسپاريد . طريقه ي بازكردن سيفون دسشويي چاه دستشويي , سيفون دسشويي و لوله هاي اتصالي به آن اعم از بخش هايي از ساختمان ميباشند كه بسيار مورد استعمال قرار مي‌گيرند . رعايت نكردن بعضي موراد و اصول در خودداري از گرفتگي سيفون دستشويي و همينطور رعايت نكردن اصول نصب اتصالات سيفون موجب اين گرفتگي مي شود . 
مش . رت با لوله بازكني ها و موسسه ها خدماتي لوله بازكني در تهران با بكارگرفتن دستگاه هاي توسعه يافته در لوله بازكني فوري و تضميني قادر است موثرترين روش بازكردن گرفتگي سيفون دستشويي باشند . 
از في مابين بردن گرفتگي سيفون فاضلاب در بخش اعظم مواقع نياز به دستگاه هاي منحصربه‌فرد لوله بازكني داراست و با استعمال از لوله بازكن هاي موجو در بازار گشوده نمي‌شوند . 
پيشگيري از گرفتگي سيفون سرويس بهداشتي : گرفتگي هاي سيفون دستشويي اشكال مختلفي دارااست و روش خاصي را براي بازكردن اين گرفتگي ها بايستي بكار گرفت . بازكردن گرفتي هاي دشوار سيفون به وسيله روش هاي لوله بازكني سهل قابليت و امكان پذير نخواهد بود . گرفتي هاي طاقت فرسا معمولا به دليل گير كردن شي فرنگي يا اين كه سنگ و خاك در سيفون سرويس بهداشتي چهره ميدهد . يكي از طريق هاي اصلي براي پيشگيري از گرفتگي سيفون دستشويي به كار گيري از آب هست . رفتن محتويات سيفون سرويس بهداشتي به داخل چاه از انباشته شدن مواد مازاد در چاه خودداري مي‌كند . ريختن آب با فشار به باطن چاه دستشويي منجر سوق‌دهي مواد جانور به داخل چاه مي شود . 
موثرترين روش بازكردن سيفون و چاه سرويس بهداشتي : 

موسسه ها لوله بازكني از لوله بازكن برقي براي رفع گرفتگي هاي شديد لوله استعمال مي نمايند . دستگاه فنر لوله بازكن دارنده فنرهاي مختلفي هست كه متناسب با دسته گرفتگي فنر مطلوب را گزينش مي نمايند . بعداز سوق‌دهي فنر برقي به باطن لوله ي فاضلاب سرويس بهداشتي دستگاه را روشن نموده و هر جور گرفتگي سيفون و لوله ي فاضلاب را برطرف مي نمايند . 
از مطمئن ترين و تضميني ترين روش هاي لوله بازكني به كار گيري از دستگاه فنر برقي است . چون اين دستگاه با توجه و فارغ از وارد كردن جراحت به سيستم فاضلاب در كمترين زمان ممكن شيوه لوله را گشوده مي نمايند . 
يكي‌از خطاها همگاني در بازكردن سيفون دستشويي به كار گيري ي مضاعف و مكرر از محلول هاي لوله بازكني است . اين محلولها به دليل آن كه از مواد شيميايي ساخته شده گرديده اند سبب ساز خوردگي سيفون سرويس بهداشتي و لوله هاي آن مي شود . 
كساني كه با ايراد گرفتگي سيفون دستشويي به دفعات مواجه هستند و با روش هاي ابتدايي لوله بازكني حاذق به بازكردن گرفتگي سيفون نيستند خوبتر است با تماس با يك كمپاني لوله بازكني ماهر از آنان ياري بگيرند . اين موسسه با تشخيص درست خويش مي‌توانيد اصل خلل را پيدا كرده و شايسته ترين استراتژي براي بازكردن گرفتگي سيفون سرويس بهداشتي را عملي نمايند .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.