رفع نم بدون تخريب سقف يا ديوار

۹ بازديد ۰ نظر

رفع نم و رطوبت
نم زدن ديوار خويش را به صورت لكه بر روي گچ ديوار نشان مي‌دهد و درصورت اهميت ندان به‌اين زمينه مبتلا كپك مي شود . نم زدن ديوارها علت هاي مختلفي دارااست كه براي تعمير و رفع نم بايستي به دليل نم گرفتگي ديوار و همچين ميزان ترقي نم اعتنا نمود . 
از اكثر عوارض توليد نم و رطوبت آب باران ميباشد كه باوجوداين ميزان نم گرفتگي سقف و يا اين كه ديوار آن قدر مضاعف نيست كه نياز به تخريب ديوار داشته باشد . بصورت كلي براي نم گيري ديوار و تعميرات آن بايستي ميزان نم گرفتي را در حيث گرفت تا در صورت قابليت از تخريب ديواره اجتناب شود . 
نم گرفتگي هاي شديد ديواره وقتي واقعه مي افتد كه لوله در تحت ديوار مبتلا پارگي شده باشد كه باوجوداين مي بايست بعداز تشخيص پارگي لوله مبادرت به جدا آب ساختمان نمود و با ياري يك لوله كش ماهر محل ظريف پارگي با دستگاه تشخيص داده شود و هرچه زودتر بعداز تخريب جزو ديوار مبادرت به تعمير لوله و بعد از آن رفع نم و رطوبت ديوار نمود . 
نم گرفتگي سقف به جهت فساد ايزوگام :

 از ساير عوارض نم دادن سقف , فساد در عايق كاري پشت بام هست كه در هنگام بارش نمي تواند بخوبي از ساختمان در قبال نفوذ آب پرهيز نمياد . براي رفع نم و رطوبت سقف فارغ از نياز به تخريب ابتدا مي بايست ميزان نم گرفتگي معين شود . نم گرفتگي سقف ساختمان باعث مي شود كه گچ سقف به زرد رنگ درآيد . بعداز تعميرات سقف فورا مي بايست فساد ايزوگام هم برطرف شود تا از نم گرفتگي مجدد ي ساختمان دوري شود . 
نم گرفتگي ساختمان بجهت كهن بودن سيستم لوله كشي : 

لوله هاي كهن به فعاليت رفته در ساختمان هر مورد يك كدام از بعداز ديگري مبتلا پارگي مي گردند كه در‌اين‌صورت‌ تعميرات لوله هاي فرسوده پيشين از رفع نم ديوار در حق تقدم خواهد بود . براي تعميرات لوله احتمال دارد بخش هاي متفاوت ساختمان نياز به تخريب داشته باشد كه در اين حالت بعد از تعميرات لوله هاي فرسوده بايستي مبادرت به رفع نم و رطوبت ساختمان نمود . 

راهنماي خريد ايزوگام

 امروزه قيرگوني و عايق كاري هايي ديرين جاي خويش را به ايزوگام داده اند . چون ايزوگام عالي سالهاست كه آزمون خويش را در قبال ارتفاع قدمت بالا در ايمن كردن ساختمان در قبال نفوذ آب پس داده است . خريد ايزوگام اعم از مواقعي است كه در عايق كاري درست پشت بام موءثر مي‌باشد . ولي ايزوگام تنها در ايزوگام كاريپشت بام كاربرد ندارد و از آن در ايزوگام كاري استخر , دستشويي , شيرواني , ديوارها و… كاربرد فراواني داراست . از اين رو شركتهاي و برندهاي متفاوت هريك با كيفتي مختلف مبادرت به ساخت ايزوگام نموده اند تا پاسخوي نيازهاي جامعه باشند . او‌لين گام در ايزوگام كاري , خريد يك ايزوگام عالي از شايسته ترين مارك ايزوگام ميباشد . در صورتي قصد خريد ايزوگام داريد پيشين از مبادرت به خريد مقاله ي تحت را مطالعه فرماييد . قبلي از هر چيز به خصوصيات يك ايزوگام مرغوب مي‌پردازيم . ايزوگام كاري , نصب ايزوگام , نصاب ايزوگام تهران 
ويژگي ها ايزوگام عالي و مرغوب در جايگاه ي اوليه ارتفاع قدمت بالاي ايزوگام مي‌باشد . هر چه ايزوگام مقاومت بالايي در تغييرات آب هوايي , تابيدن روشنايي خورشيد و كشش داشته باشد از استاندارد نيكي برخوردار خواهد بود .  
كدام ايزوگام از استاندارد بالايي برخوردار است؟

 گرچه استاندارد ملي عايق رطوبتي در سال 79 بيان شده‌است و از آن زمان تا به امروز شركت‌هاي توليدي ملزم به رعايت آن استاندارها گرديده اند . البته عايق‌هايي در بازار مشاهده مي گردد كه از كيفيت مناسب و استانداردهاي حتمي برخوردار نيستند و با ارزش پايينتري ايزوگام ها را عرضه ي بازار قاضا مي نمايند . ايزوگام هايي كه در آن از مواد پليمري بيشتري مستعمل باشد و براي بالا بردن حجم ايجاد از مواد پركننده متعددي استعمال نكرده باشند دارنده مقاومت بيشتري در قبال دست اندركاران جوي خواهد بود . از ساير مشكلاتي كه ايزوگام نامرغوب دارااست اين است كه در آن از الياف پلاستيك بازيافت شده مصرف شده شده‌است كه مقاومت به كشش و باخت را تحت مي‌آورد . از اين رو بها ايزوگام ها در بازار قدري با نيز تفاوت دارا‌هستند . مطمئنا اولي علامت ي ايزوگام كيفيت بالا , ضمانت طومار ي بعد از فروش آن خواهد بود . ولي مي بايست خاطر نشان كرد كه بعضا از موسسات عوام فريب از اسم مارك موسسه ها معتبرايزوگام به كارگيري نموده و با جعل تيتر كمپاني , كاغذ اي هم تحت عنوان سرويس ها بعداز فروش ايزوگام به مشتري مي دهند كه اما بعداز فروش بالا مكان خويش را براي فرار و گريز از ارائه ي سرويس ها تغيير و تحول خواهند بخشيد . از اين رو در صورتي ميخواهيد با اطمينان كافي به خريد ايزوگام بپردازيد ما به شما راهكارهايي را ارئه مي‌دهيم تا از مارك داراي اسم و رسم كالاي اصل را خريداري نمائيد . عايق كاري , كمپاني نصب ايزوگام در هنگام خريد بيشتراز هرچيز به نشان استاندار ايزوگام دقت نمائيد تا در آتي اي خير چندان بدور نياز به تعمير ايزوگام پشت بام نداشته باشد . 
ايزوگامي كه دارنده پركننده ي مضاعف باشد به راحتي شكسته شده و از انعطاف پذيري بالايي برخوردار نخواهد بود . از سوي ديگر مي بايست دارنده مقاومت به كشش بالايي باشد به گونه اي كه بانيروي دوچندان پاره نشودو به راحتي آغاز به نازك شدن يا اين كه به عبارت ديگر پديده ي گردني شدن نكند . گذشته از خريد ايزوگام خودتان يك آزمايش ايزوگام بر روي آن اجرا فرماييد . ايزوگام را از پشت تاكنيد . چه بسا مي‌توانيد گذشته از تا كردن ايزوگام آن را مدتي داخل سردخانه قرار دهيد تا آزمايش مطئن خيس صورت گرفته و به آب هوايي جوي سرد هم نزديكتر باشد . 
آيا ميتوان فهميد ارتفاع قدمت ايزوگام چقدر است؟

 ايزوگام نامرغوب خيلي زود سرشت خويش را نشان خواهد دارااست . كافي است پس از او‌لين بارش به پشت بام برويد تا به مرغوبيت ايزوگام پي ببريد . در‌حالتي كه ايزوگام بعداز او‌لين بارش در كليه نقاط تندرست ماند مي‌توانيد تا دوران هاي روي ايزوگام اكانت نماييد . 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.