اولين سايت انرژي جامد كشور در كرمانشاه راه اندازي مي شود

۱۵ بازديد ۰ نظر

حمل نخاله غرب تهران
كرمانشاه - مديرعامل كمپاني بازيافت كرمانشاه از فعال سازي اولي وب سايت انرژي جامد مرز و بوم در كرمانشاه خبر بخشيد . به نقل از خبر نگار مهر , مراسم ويژه روز هواي منزه روز جاري يك شنبه با حضور مسئولان در محل بوستان فدك شهر كرمانشاه برگزار شد . 
مديرعامل كمپاني بازيافت كرمانشاه درين مراسم از همت براي فعال‌سازي اولي وبسايت انرژي جامد سرزمين در كرمانشاه خبر بخشيد و ابراز اميدواري كرد عمل اين وبسايت از خرداد همين سال آغاز شود . 
هايده شيرزادي افزود : يك دستگاه پرس با بها يك ميليارد تومان براي اين وب سايت خريداري شده و كامل شدن وبسايت به يك ميليارد تومان ديگر نياز دارااست . 
او خاطر نشان كرد : با راه‌اندازي وب سايت انرژي جامد , نياز به دفن پسماند از در بين خواهد رفت . 
وجود ۴۰ ميليون بدن نخاله ساختماني در كرمانشاه 
شيرزادي با اشاره بوجود ۴۰ ميليون بدن نخاله ساختماني در نقاط گوناگون شهر كرمانشاه , خاطر نشان كرد : برنامه ديگر ما براي اين سال پاك سازي كرمانشاه از وجود اين نخاله ها است . 
او ادامه اعطا كرد : تطهير اين نخاله ها از فروددين ماه ماه با همياري نيروهاي شهرداري آغاز شده و تا به امروز برنده به تطهير بعضا نقاط شده ايم . 
شيرزادي افزود : با هماهنگي هاي انجام شده , نخاله هاي ساختماني از اين پس در يك‌سري محل دپو شده و بعد با انتقال دستگاه هاي بازيافت به‌اين مكان ها نسبت به بازيافت آن‌ها مبادرت مي شود . 
مديرعامل كمپاني بازيافت نخاله كرمانشاه اظهار داشت : گنجايش بازيافت ۲ هزار بدن نخاله ساختماني در كرمانشاه موجود هست . 
شيرزادي از تشكيل ستاد مدير نخاله‌هاي ساختماني شهر كرمانشاه در هفته آتي خبر بخشيد و اعلام كرد : تارنما بازيافت نخاله هم كه كار آن به دليل معين نبودن محل تارنما به شرايط تعليق درآمده بود كار خويش را آغاز خواهد كرد . 
او هزينه رفت و روب هر نفر بوسيله شهرداري در سال را ۴۰ هزار تومان تيتر كرد و افزود : مي توان با استفاده شركت كردن مردمان اين هزينه ها را به نصف كاهش بخشيد . 


شهر رشت در عيد نوروز ۹۴ شاهد ايجاد ۱۴۰۰ بدن آشغال بود 
رشت - مديرعامل اداره رئيس پسماند شهرداري رشت با اشاره به فرارسيدن روزهاي آخري سال و روزها عيد باستاني اعلام‌كرد : عيد نوروز ۹۴ در شهر رشت ۱۴۰۰ بدن آشغال ساخت و به وسيله پاكبانان اين شهر گردآوري شد . مرتضي عاطفي در مصاحبه با خبر نگار مهر شهروندان را به همياري با پاكبانان در روزهاي آخري سال فراخواند و خاطرنشان كرد : در سال قبل ميزان آشغال هاي ساخت شده در روزهاي آخري سال , دو برابر ميانگين ساخت آشغال در روزهاي معمولي بود كه بوسيله پاكبانان از تراز شهر رشت گردآوري شد . 
او بابيان اين كه در روزهاي نهايي سال قبل , در حدود ۷۰۰ بدن آشغال از شهر رشت به وسيله پاكبانان گردآوري شد , افزود : اين رقم در روزها تعطيلات نوروزي سال ۹۴ به يك هزار و ۴۰۰ بدن آشغال رسيد . 
مديرعامل اداره رئيس پسماند شهرداري رشت تصريح كرد : اكنون بدور ريزهاي منزل تكاني شهروندان هم به وسيله پاكبانان گردآوري مي شود . 
عاطفي با اشاره به سعي شبانه روزي پاكبانان براي رفت و روب و پاكيزگي شهر در استقبال از عيد باستاني اعلام‌كرد : حال تطهير مناطقي از شهر كه محل دپوي نخاله ها بوده هم در حالا انجام است . 
او تاكيد كرد : شهروندان با اعتنا به روزهاي نهايي سال كمال همياري را با پاكبانان براي پاكيزگي محله ها و خيابان ها داشته باشند . 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.