تبديل توالت ايراني به فرنگي

۱۲ بازديد ۰ نظر

لوله بازكني توالت فرنگي
در حالتي‌كه شما هم به مضرات به كارگيري از دستشويي اهل ايران پي برده ايد به احتمال زيااد به تامل ردوبدل دستشويي خويش و تبديل آن به دستشويي خارجي افتاده ايد . اشخاص سالمندان ملزم به استعمال از سرويس بهداشتي خارجي مي‌باشند . نوعي از سرويس بهداشتي خارجي را مي شود به صورت صندلي صورت تهيه و تنظيم كرد و آن را در هنگام نياز بر روي دستشويي قرار بخشيد . بعضا از منازل در اولِ ساخت نيز دارنده دستشويي اهل ايران مي‌باشند و نيز خارجي . ولي در شرايطي كه خانه شما سرويس بهداشتي خارجي ندارد و به تاءمل تبديل دستشويي اهل ايران به سرويس بهداشتي خارجي افتاده ايد مي‌توانيد از شركتهاي تعمير و نصب سرويس بهداشتي خارجي ياري بگيريد . 
تبديل دستشويي اهل ايران به خارجي فارغ از نياز به تخريب : خراب كردن دستشويي و صدمه زدن به بيشتر كاشي و سراميك هاي دستشويي امري خوشايند نمي باشند . از اين رو در صورتي مي‌خواهيد اين كار را به طور منزه و ماهر انجام دهيد از متخصصان نصب دستشويي خارجي امداد بگيريد . تبديل دستشويي خارجي به اهل ايران تخريب متعددي را به همراه ندارد از اين رو نگران حاد شدن تراز دستشويي خويش نباشيد . اما پاره اي يه خرده تخريب ارگانيك است چون بايستي ابتدا دستشويي سابق به ياري پيكور درآورده شود و محل آن مطلوب براي نصب سرويس بهداشتي خارجي نوسازي شود . 
روش نصب دستشويي خارجي : 

بعداز بيرون سازي دستشويي ديرين بايستي مبادرت به نصب سرويس بهداشتي خارجي نمود كه‌اين كار به وسيله لوله كش ماهر انجام مي‌گيرد . 
تراز ي اوليه :

رينگ مومي كهن را درآوريد . خوب تر است اين كار را به امداد يك كاردك و دستكش انجام دهيد . خوب تر است پيشين از انجام اين كا براي مراقبت ايمني هنگام تبديل سرويس بهداشتي اهل ايران به خارجي بر روي دهن خويش ماسك بگذاريد .

 سطح ي دوم :

رينگ ي مومي نو را جايگزين كنيد . آنگاه دستشويي خارجي تازه را سرجاي خويش قرار داده و يا اين كه سفت كردن پيچ ها آن را نصب نمائيد . به كارگيري از چسب سيليكوني قادر است باعث سفت خيس شدن سرويس بهداشتي بر راز جاي خويش شود . بيشتر كف‌ها ناهموار و ناصاف مي‌باشند و اين مورد سبب جنبش تناول كردن سرويس بهداشتي ميشود . ميتوانيد با يك سكه , يا اين كه كاغذ هاي آلمينيوم تراز زيرين كاسه را تهيه كرده و اين اختلال را حل فرماييد . 

سطح ي سوم : 

حالا نوبت به نصب مخزن ميرسد . مي‌توانيد نيز قبلي از محكم كردن جاي دستشويي و نيز بعد اين كار را انجام دهيد . پيچ ها را به نيكي البته خير بسيار سفت براي نصب مخرن سرويس بهداشتي بپيچانيد . در دسته هاي مدرن اجزاي مخزن فشاري نصب و فراهم است . ولي درصورت مهيا نبودن , آن را طبق فرمان كمپاني توليد كننده به يكديگر متصل نمائيد . 

سطح ي چهارم : اتصال شلنگ 
شلنگي متساوي با طول در ميان مخزن و شير خريداري كرده و آن را به مخزن وصل فرماييد . شير پيسوار را به لوله تغذيه ببنديد و آن را سفت فرماييد بعد از آن مبادرت به نصب شلنگ نمائيد . نكته ي داراي اهميت در نصب شلنگ سرويس بهداشتي خارجي اين است حتما واشر آن داخل مهره باشد و بدانيد كه نيازي به تفلون بندي ندارد . نكته : براي اطمينان حاصل كردن از نشتي ندادن مخزن و در اختيار گرفتن كارايي پمپ تخليه شير شناور , شير پيسوار را گشوده نماييد . 

تراز ي پنجم :

نصب درب سرويس بهداشتي بست هاي نشيمنگاه و درب پلاستيكي دستشويي فرنگي را بوسيله پيچ هاي متصل كننده بر روي سرويس بهداشتي رنگي نصب فرماييد . 
سطح ي ششم :

نصب بيده سرويس بهداشتي خارجي با امداد بيده ديگر نيازي براي شستشوي خويش با دست يا اين كه دستمال كاغذي نداريد . در صورت رغبت مي‌توانيد اين وسيله را خريداري كرده و براحتي بر روي دستشويي خويش نصب نماييد . پس از نصب با كشيدن دستي تلاش دستگاه را در اختيار گرفتن نمائيد . 
بررسي هاي حتمي جهت در دست گرفتن سعي دستشويي خارجي : براي اطمينان حاصل كردن از فعاليت تخليه آب مخزن دكمه اهرم پمپ تخليه را به خارج بكشيد . مالامال شدن مخزن را به خير و خوبي بررسي نماييد . اطمينان حاصل نمائيد كه از درزها آب به خارج نميريزد و جايي از سرويس بهداشتي خارجي نشتي ندارد . 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.