خدمات مربوط به لوله كشي

دريافت خدمات فني

خدمات مربوط به لوله كشي

۷ بازديد ۰ نظر

شامل خدمات مربوط به لوله كشي شامل :

 لوله كشي آب سرد و گرم , شوفاژ , گاز , فاضلاب ساختمان لوله كشي آب تعميرات لوله كشي آب سرد و گرم لوله كشي توكار لوله كشي روكار لوله كشي گاز جابجايي لوله گاز انسداد لوله گاز انشعاب لوله گاز لوله كشي فاضلاب تعمير لوله كشي فاضلاب اتصال لوله كشي فاضلاب ساختمان به اكو شهري نصب رادياتور شوفاژ نصب و ردوبدل شير فلكه و شير گازي معيوب ساختمان نصب و تعميرات شيرآلات سرويس بهداشتي خارجي , روشويي كابينتي , اسباب و اثاث توالت دوش ظرفشويي سرويس بهداشتي لوله كشي توكار اسپيلت ( مـسـي ) 


نكات كليدي در لوله كشي فاضلاب ساختمان ها

 لوله كشي ساختمان در اجراي خطوط فاضلاب و آب باران در ساختمان ها رعايت موارد ذيل توصيه ميشود : 

1 - در بالكن ها و ايوان هاي مسقف و فارغ از سقف بايد كفشو نصب شود . 

2 - در محل نصب پمپ ها و مخازن آب هم نياز به نصب كفشو است . 

3 - در پاي همه رمپ هاي منتهي به فضاي آزاد ضروري است گريل همراه كفشو نصب شود . 

4 - كفشو هاي حياط , پاركينگ , تراس و زيرزمين و همينطور همگي خطوط آب باران ساختمان نبايد به به سيستم فاضلاب شهري اتصال داشته باشد . 

5 - نبايد كفشو اتاق هاي كولر , هواشور , هواساز به صورت بدون واسطه به كانال فاضلاب متصل شود . لوله كش

6 - اتصال فاضلاب آشپزخانه به فاضلاب خدمات مجاز نميباشد . 

7 - براي همگي خطوط حساس فاضلاب و آب باران كه از وضعيت عمودي به افقي عوض شده اند بايستي روزنه بازديد استاندارد تعبيه گردد . 

8 - ونت جهت خودداري از هرگونه پس زدگي عطر هاي نامطبوع فاضلاب , براي چاه هاي جذبي درون ساختمان كه آب باران مستقيماً در آن تخليه نميشود تعبيه گردد . 

9 - از هرگونه سرعت گير در خطوط فاضلاب مطلقا به كار گيري نشود . 

10 - نبايد لوله هاي فاضلاب و آب باران را از درون چاه بالابر , كانالهاي هوا , اتاق هاي برق و تابلو برق ها عبور اعطا كرد . 

11 - به ازاي هر روستا طبقه بايد دستكم يك هواكش كمكي نصب شود . 

12 - بايستي همگي پيشبيني ها واجب جهت در دست گرفتن انبساط طولي لوله ها در لوله كشي فاضلاب و آب باران در حيث گرفته شود . 

13 - تخليه آب باران ها به گذر همگاني مجاز نيست مگر در مواقعي كه حفر چاه جذبي به هيچ وجه ميسر نباشد . 

14 - براي زهكشي در‌اين ها بايد خطوط جدا از هم اجرا در بيايد . اتصال بدون واسطه در‌اين به خطوط فاضلاب و آب باران مجاز نمي‌باشد . 

يادگرفتن روش لوله كشي ساختمان 
براي لوله كشي آب ساختمان و جدا كردن لوله كشي آب سرد و گرم مي بايست بر شيوه اي درست فعاليت لوله كشي را به انجام رساند , اين لوله كشي بايستي طبق اصول انجام گيرد تا آب در ساختمان به طوري مطلوب منتقل شود و در گير نشتي يا اين كه خطاها ديگر نشود . 
با لوله كشي درست ساختمان و سپري كردن وقت و هزينه اول , از پرداخت مخارج جانبي براي تعمير و اصلاح لوله كشي نا مناسب پرهيز فرمائيد . 
پيش از هر چيز فشار و ميزان مصرف آب را معلوم نمائيد تا مبتني بر اين دو , متاع , وزن و مقدار لوله معين شود و به تناسب آن سيستم لوله كشي ساختمان پباده سازي شود . 
فشار آب شهري تاثيرات بخش اعظم اي بر سيستم لوله كشي ساختمان داراست , در صورتيكه آب جانور لوله ها فشار مقداري داشته باشد , به دليل اين افت فشار گونه هاي روش هاي آبرساني متفاوتي موجود است كه مي توان آنان را اجرا كرد , اين روشها عبارتند از : 
توزيع آب در ساختمان با به كارگيري از مخزن ذيل فشار توزيع آب در ساختمان با به كارگيري از بوستر پمپ توزيع آب در ساختمان با به كارگيري از مخزن ثقلي روش لوله كشي ساختمان به طور سطح اي به شرح پايين است : 
طرح لوله كشي آب مصرفي را ترسيم فرمائيد , اين پلان مبني بر تعداد طبقات ساختمان است و از همكف شروع ميشود تا به طبقات فراتر رسد , محل اجراي لوله كشي را با نقشه هاي مو جود مطابقت و همخواني دهيد و مبتني بر محاسبات انجام يافته وسايل موردنياز را تهيه و تنظيم نمائيد . 

لوله كشي رايرز را به گونه اي درست انجام دهيد , آن‌گاه لوله كشي طبقه اوليه را از محل رايرزها جدا نماييد . بعد از اتمام لوله كشي طبقه نخستين , انشعاب مصرف كننده را با طول مطلوب اجرا نمائيد . سرهاي انتهايي لوله كشي ساختمان با يك درپوش مطلوب بايستي پوشيده شود . 
بعد از مهار لوله كشي انجام يافته ميتوانيد لوله كشي طبقات بعدي را به همين ترتيب انجام دهيد . 
با مفتوح كردن درپوش هايي كه براي لوله نهاده ايد و با امداد ابزار و اتصالات مطلوب ( مهره ماسوره , فتينگ هاي ديگر و . . . ) آنان را به يكديگر رابطه دهيد دقت 
در صورت نياز به پند بيشتر به مقاله , اتصالات لوله كشي آب ساختمان مراجعه‌كنيد , همينطور تصاوير ابزارآلات مطلوب درين عمل را با مراجعه به پيوند ابزار لوله كشي ساختمان ميتوانيد ببينيد . 
بعداز بازديد سيستم لوله كشي و مسدود كردن آن‌ها , با گشودن ذيل ترين درپوش سيستم لوله كشي را از آب شهري لبريز نمائيد . 
. درين تراز نوبت به انجام هواگيري مي‌رسد , با شل كردن درپوش ها همگي شاخه هاي انشعابي و سيستم لوله كشي ساختمان را هواگيري فرماييد , به نحوي كه هواي مو جود به طور كامل تخليه شود و آب خارج بزند , يادتان نرود كه بعد از اتمام هواگيري مجدد درپوش ها را محكم فرماييد . اكنون فعاليت لوله كشي ساختمان به اتمام رسيده و بايستي براي اطمينان خاطر از لوله كشي درست آن را آزمايش نمائيد . 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.